حمایت از اقشار آسیب پذیر از اولویت های سازمان تعزیرات حکومتی

ارسال شده توسط ادمین در 7 آبان 1393 ساعت 23:10:23

حمایت از اقشار آسیب پذیر از اولویت های سازمان تعزیرات حکومتی

مدیرکل ارزیابی و عملکرد وزارت دادگستری با اشاره به چشم‌اندازها و راهبردهای سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و جلب اعتماد مردم به سازمان جزو راهبردهای مهم سازمان است.

 صفرخانی با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی، نقش کلیدی در قاچاق کالا، ارتقاء سازمان به عنوان سازمانی پویا و چابک و ارتقاء بهبود نظام برنامه ریزی متناسب با چشم‌انداز سازمان دارد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی معطوف به عمل، تثبیت نظام راهبردی و کنترل و اصلاح برنامه از جمله دیگر چشم‌اندازهای راهبردی سازمان به شمار می‌رود.

وی در زمینه چشم‌اندازهای حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی نیز گفت: توسعه دانش حقوقی پرسنل، پیگیری برای روزآمدن قوانین و توسعه بهرمندی از فناوری‌های نوین از جمله راهبردها و چشم‌اندازهای دیگر در حوزه حقوق است.

بر اساس این گزارش، در نشست مدیران ستادی و اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی برنامه‌های اجرایی در قالب پنل‌های مختلف با حضور رییس سازمان مورد بررسی و تبادل نظر قرارگرفت.

ایسنا

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080