قانون تسری حکم ماده 191 قانون‌ مالیاتهای‌ مستقیم-به مالیاتها و عوارض کالا و خدمات

ارسال شده توسط ادمین در 25 آبان 1393 ساعت 00:24:21

قانون تسری حکم ماده 191 قانون‌ مالیاتهای‌ مستقیم-به مالیاتها و عوارض کالا و خدمات

جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
عطف به نامه شماره ۱۶۴۵۶۸/۴۲۳۹۴ مورخ ۱۸/۸/۱۳۸۸ در اجراء اصل یکصد و بیست و سوم (۱۲۳) قانون اساسی جمهوری‌اسلامی‌ایران قانون تسری حکم ماده (۱۹۱) قانون مالیاتهای مستقیم ـ مصوب۱۳۶۶ـ به مالیاتها و عوارض کالا و خدمات که با عنوان لایحه به مجلس‌شورای‌اسلامی تقدیم گردیده بود، با تصویب درجلسه علنی روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۲/۱۳۸۹ و تایید شورای محترم نگهبان به‌پیوست ابلاغ می‌گردد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ـ علی لاریجانی

شماره ۵۵۶۵۲ ۲۳/۳/۱۳۸۹
وزارت امور اقتصادی و دارایی
قانون تسری حکم ماده (۱۹۱) قانون مالیاتهای مستقیم ـ مصوب ۱۳۶۶ ـ به مالیاتها و عوارض کالا و خدمات که در جلسه علنی روز چهار‌شنبه مورخ بیست و نهم اردیبهشت ماه یکهزار و سیصد و هشتاد و نه مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۵/۳/۱۳۸۹ به تایید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۱۳۹۴۰/۳۷۴ مورخ ۱۰/۳/۱۳۸۹ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده است، به پیوست جهت اجراء ابلاغ می‌گردد.

رئیس‌جمهور ـ محمود احمدی‌نژاد

قانون تسری حکم ماده (۱۹۱) قانون‌ مالیاتهای‌ مستقیم ـ مصوب۱۳۶۶ـ به مالیاتها و عوارض کالا و خدمات

ماده واحده ـ مودیانی که ظرف شش ماه از تاریخ لازم‌الاجراء شدن این قانون نسبت به پرداخت بدهی‌های قطعی شده خود بابت مالیاتها و عوارض متعلقه، موضوع قانون اصلاح موادی از قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و چگونگی برقراری و وصول عوارض و سایر وجوه از تولیدکنندگان کالا، ارائه‌دهندگان خدمات و کالاهای وارداتی ـ مصوب ۲۲/۱۰/۱۳۸۱ـ (موسوم به تجمیع عوارض) اقدام نمایند، مشمول حکم ماده(۱۹۱) قانون مالیاتهای مستقیم ـ مصوب۳/۱۲/۱۳۶۶ـ خواهند بود. مهلت یادشده برای مودیانی که تا تاریخ لازم‌الاجراء شدن این قانون بدهی آنها قطعی نشده است دوماه اضافه می‌گردد.

قانون فوق مشتمل‌بر ماده واحده درجلسه علنی روز چهارشنبه مورخ بیست و نهم اردیبهشت‌ماه یکهزار و سیصد و هشتاد و نه مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۵/۳/۱۳۸۹ به تایید شورای نگهبان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی ـ علی لاریجانی

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080