ضرورت ورود مدعی العموم به بحث آلودگی هوا ، سلامت مردم در خطر است

ارسال شده توسط ادمین در 27 آبان 1393 ساعت 23:08:47

ضرورت ورود مدعی العموم به بحث آلودگی هوا ، سلامت مردم در خطر است

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: با توجه به اینکه سلامت مردم در خطر است ضرورت دارد مدعی‌العموم به بحث آلودگی هوا ورود کند.

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس در خصوص آلودگی هوا و ضرورت ورود مدعی‌العموم به این موضوع گفت: یکی از تکالیف اصلی قوه قضاییه نظارت بر حسن اجرای قوانین است اما گاهی اوقات به دلیل عدم اجرای قوانین آسیب جدی به جامعه وارد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه قانون‌گریزی در جامعه زیاد است، گفت: متأسفانه گاهی قانون‌گریزی آنقدر زیاد می‌شود که مدعی‌العموم نمی‌داند به کدام بخش ورود کند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس تأکید کرد: بهترین راه این است که مسئولین ذیربط با جدیت بیشتر کارشان را دنبال کنند و در صورتی که کارشان به نحو درستی صورت نگرفت قوه قضاییه مکلف است ورود جدی داشته باشد.

اسفنانی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت هوای پایتخت در حال ناسالم قرار دارد، گفت: قوه قضاییه الان باید ورود پیدا کند و ورودش ضروری است چنانکه سلامت مردم در خطر است. در این موضوع نه تنها مدعی‌العموم بلکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم مکلف به پیگیری است.

خبرگزاری فارس

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080