دفاتر پیشخوان خدمات قضایی ، روند دادرسی را تسریع می کند

ارسال شده توسط ادمین در 28 دی 1393 ساعت 23:10:06

دفاتر پیشخوان خدمات قضایی ، روند دادرسی را تسریع می کند

رییس کل دادگستری استان یزد از راه‏‏‌اندازی دفاتر پیشخوان خدمات حقوقی و قضایی در استان خبر داد و گفت: به زودی این پیشخوان‌ها با هدف تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و کاهش مراجعات مردم راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه یزد، محمدرضا حبیبی در این باره اظهار کرد: کاهش اطاله دادرسی از اولویت‌های کاری دستگاه قضایی و از مطالبه‌های مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: در این دفاتر پیشخوان‌ با ورود مراجعان به دستگاه قضا، پرونده‌های حقوقی و کیفری پالایش می‌شوند تا زمان رسیدگی به پرونده‌ها طولانی نشود و رسیدگی به امور مراجعان با سرعت بیشتری انجام شود.

این مسئول عالی قضایی تصریح کرد: هرچند بخش عمده‌ای از پرونده‌های قضایی در استان یزد مربوط به سرقت‌های خرد است، ولی پرونده‌هایی در رابطه با مواد مخدر و نزاع و فحاشی نیز در دادگستری وجود دارد.

ایسنا

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080