ضابطین از حدود و ثغور قانون آیین دادرسی کیفری مطلع باشند

ارسال شده توسط ادمین در 28 دی 1393 ساعت 23:10:23

ضابطین از حدود و ثغور قانون آیین دادرسی کیفری مطلع باشند

دادستان نظامی استان قزوین به همراه جمعی از قضات از معاونت بازرسی فرماندهی انتظامی استان بازدید کرد.

 رحیم یونسی‌زرینی در این بازدید، نقش تحقیقات کاربردی در فرصت‌ها و تهدیدات پیش روی پلیس را مهم توصیف کرد و گفت: پلیس باید از همه امور اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، اطلاعات علمی داشته باشد.

وی تصریح کرد: امروز پلیس در خط مقدم مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی، بی‌انضباطی و تهاجم فرهنگی است که باید به نحو احسن مأموریت‌های خود را انجام دهد.

یونسی با بیان این که کار نیروی انتظامی، کار جهادی است، تصریح کرد: نقش نیروی انتظامی در ماموریت‌ها بی‌بدیل است و کمتر سازمانی در کشور وجود دارد که تنوع ماموریت آن به نیروی انتظامی برسد.

دادستان نظامی استان قزوین با بیان اینکه قانون آیین دادرسی کیفری جدید از جمله قانون‌های مترقی است، افزود: این قانون نوآوری‌های فراوانی دارد که می‌طلبد ضابطین از حدود و ثغور آن مطلع باشند.

این مقام قضایی در بازدید از تحت نظرگاه ستاد انتظامی استان نیز نکاتی را پیرامون رعایت حقوق و حفظ شأن و جایگاه افراد بازداشتی متذکر شد.

ایسنا

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080