طرح حمایت از اطفال و نوجوانان در نوبت بررسی کمیسیون قضایی مجلس

ارسال شده توسط ادمین در 26 بهمن 1393 ساعت 23:13:13

طرح حمایت از اطفال و نوجوانان در نوبت بررسی کمیسیون قضایی مجلس

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری گفت: طرح حمایت از اطفال و نوجوانان پس از بررسی در کمیسیون تخصصی مجلس به کمیسیون اصلی ارجاع شده و اکنون در کمیسیون قضایی مجلس مطرح است.

عبدالعلی میرکوهی ، درباره وضعیت لوایح قضایی با اشاره به لایحه جامع وکالت، اظهار کرد: این لایحه توسط مجلس اعلام وصول شده و اکنون در حال ارجاع به کمیسیون قضایی مجلس است؛ هیات رئیسه باید هر چه زودتر این لایحه را به کمیسیون قضایی مجلس ارسال کند.

وی با اشاره به طرح امر به معروف و نهی از منکر گفت: شورای نگهبان از این طرح ایراد گرفت و کمیسیون قضایی مجلس ایرادات آن را برطرف کرد. پس از بررسی دوباره طرح مذکور به شورای نگهبان ارسال شده است.

میرکوهی درباره طرح افزایش اختیارات وزیر دادگستری نیز گفت: ایرادات شورای نگهبان نسبت به این طرح، توسط کمیسیون قضایی مجلس رفع شد و مجلس مجددا این طرح را به شورای نگهبان ارسال کرده است.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری ادامه داد: لایحه شورای حل اختلاف نیز پس از بررسی در کمیسیون تخصصی مجلس به کمیسیون اصلی - قضایی - مجلس ارسال شده است. همچنین لایحه پلیس قضایی نیز در نوبت بررسی کمیسیون قضایی مجلس است.

وی یادآور شد: پس از بررسی لایحه بودجه سال 94 که احتمالا تا اواسط اسفند ماه طول می‌کشد، ادامه بررسی طرح‌ها و لوایح در مجلس شروع می‌شود.

ایسنا

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080